سوئیچ انجنیوس

قیمت سوئیچ شبکه انجینوس

سوئیچ ENGenius ، انجنیوس یک شرکت متخصص در زمینه تولید تجهیزات ارتباطات بیسیم Wi-Fi و رادیویی RF با سابقه 18 ساله می باشد که دفتر مرکزی و کارخانه آن در کشور تایوان استقرار یافته است.

محصولات جدید شرکت اینجینوس با استفاده از تکنولوژی های جدیدی مانند EnMesh ( راه حل ایجاد شبکه های به هم پیوسته در محیط های صنعتی و اداری بدون نیاز به کابل کشی ) و EnTurbo (راه حل پشتیبانی و سرویس دهی به تعداد زیاد کاربر در محیط های پرترافیک مانند سالن های سمینار ، نمایشگاه ها ، توزیع اینترنت در روستا و مناطق صنعتی و … ) به راحتی مشکلات را برای کاربران حل کرده است و در بازارانواع سوئیچ ها را عرضه کرده است و قابل تهیه از نمایندگی های معتبر ما در سراسر دنیا می باشند.تولید سوئیچ های هوشمند شبکه  نیز یکی از زمینه های فعالیت این شرکت می باشد.  . با خواندن این مقاله شما به موضوعات مانند سوئیچ شبکه چیست؟ سوئیچ شبکه چگونه کار می کند؟ معرفی انواع سوئیچ های اینجینوس ؟ آشنا میشوید.

سوئیچ شبکه چیست؟

سوئیچ شبکه،  در واقع وسیله‌ای است که دستگاه‌ها را در یک شبکه محلی (LAN) به هم مرتبط می‌سازد. به این صورت که دیتاهای بسته‌بندی شده( روی هر کدام از این بسته دیتا ها آدرس مقصد و آدرس مبدا به صورت اعداد باینری نوشته شده است ) را از ورودی دریافت کرده و آن‌ها را به مقصد منتقل می‌کند. با این اتصال کامپیوترهای موجود در شبکه امکان ارتباط و تبادل دیتا را با یکدیگر خواهند داشت.  میتوان گفت  سوییچ‌ها صرفاً کامپیوترها را به یکدیگر متصل نمی‌کنند بلکه تمامی دستگاه‌هایی که از پروتکل‌های شبکه پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند برای کاربردهای خاص به سوییچ‌ها متصل شوند. پشتیبانی شبکه از تعداد زیادی از دستگاه‌های متصل به مجموعه، توسط سوئیچ‌ها صورت می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توان کامپیوترها، چاپگر ها و یا سرور ها را به سوئیچ شبکه وصل کرده و مسیر انتقال داده را در میان آن ها مشخص کرد.

برتری سوئیچ شبکه، انتقال داده ها به دستگاه های تعیین شده برای دریافت آن ها است. این ویژگی، کارآیی و توان بالقوه شبکه را بهبود می بخشد. در ادامه به برخی از قابلیت های سوئیچ شبکه اشاره شده است

سوئیچ

  • سوئیچ ENGenius  به شما امکان می دهند ده ها دستگاه را به هم متصل کنید
  • سوئیچ ها باعث می شوند تا ترافیک بین دو دستگاه از مسیر سایر دستگاه های شبکه عبور نکند
  • کنترل دسترسی قسمت های مختلف شبکه توسط سوئیچ امکان پذیر است
  • سوئیچ میزان استفاده از شبکه را کنترل می کند
  • برقراری ارتباط درون شبکه ای توسط سوئیچ ها، حتی سریع تر از اینترنت فراهم می شود
  • سوئیچ های پیشرفته را می توان بوسیله ماژول های قابل تعویض، متناسب با نیاز های شبکه هماهنگ ساخت

 

سوئیچ شبکه چگونه کار می کند؟

سوئیچ ENGenius  به انتقال داده میان دستگاه های موجود در داخل شبکه می پردازد. اطلاعات دریافتی از هر دستگاه با یک شناسه اینترنتی مشخص (IP)، در قالب “بیت ها” فشرده سازی می شود. سپس داده ها با آدرس دقیق منبع و مقصد ارسال در داخل یک شبکه محلی قرار می گیرند و توسط سوئیچ شبکه خوانده  و رمزگشایی می شوند. به کمک نشانی های موجود در داخل دیتا ها، سوئیچ اطلاعات را از طریق پورت ها به مقصد و دستگاه مورد نظر می رساند.

 

معرفی انواع سوئیچ های اینجینوس:

سوئیچ شبکه EnGenius EWS1200D-10T

سوئیچ شبکه انجنیوس مدل EWS1200D-10T یک سوییچ مدیریتی 10 پورت می باشد که 8 پورت آن از نوع Ethernet با 1000 مگابیت بر ثانیه سرعت و 2 پورت آن از نوع SFP با 1000 مگابیت بر ثانیه سرعت می باشد. این سوئیچ شبکه رکمونت در ابعاد 240*105*27 میلی متر و با وزن 0.61 کیلوگرم به بازار تجهیزات شبکه عرضه شده و دارای نشانگر LED و سایز جدول مک آدرس 8K می باشد.

مشخصات فنی سوئیچ مدیریتی انجنیوس EWS1200D-10T :

  • نوع سوئیچ شبکه انجنیوس : مدیریتی
  • پورت Ethernet 10/100/1000 Mbps : تعداد 8
  • پورت SFP 10/100/1000 Mbps : تعداد 2
  • ظرفیت سوئیچینگ : 20 گیگابیت بر ثانیه
  • حالت ارسال : Store-and-Forward
  • ظرفیت حافظه رم : 256 مگابایت
  • ظرفیت حافظه فلش : 32 مگابایت
  • ظرفیت حافظه بافر بسته : 1.5 مگابایت
  • محدوده دمای کاری : از 0 درجه الی مثبت 40 درجه
  • نشانگر LED : دارد
  • سایز جدول مک آدرس : 8K
  • ویژگی های مدیریتی : Wireless AP Controller, ezMaster Network Management Software, Web GUI, CLI, SNMP, RMON, HTTPS, Dual Image
  • استاندارد ها : 802.3 10Base-T Ethernet، 802.3u 100Base-TX Ethernet، 802.3ab 10000Base-T Ethernet، 802.3x Full-Duplex Flow Control
  • وزن : 0.61 کیلوگرم
  • ابعاد : 240*105*27 میلی متر
  • سوئیچ انجنیوس

Switch 48 Port Engenius EWS-7952FP

سوئیچ EWS7952FP یک سوئیچ مدیریتی مقرون به صرفه برای کاربردهای کابلی و وایرلس است که مخصوصاٌ برای استفاده در اماکن تجاری کوچک تا متوسط طراحی شده است. این دستگاه قدرتمند با سهولت و سرعت توسط افراد غیر متخصص قابل راه اندازی است. هر ارگانی که با کمبود نیروی متخصص IT و بودجه مواجه است می تواند با آن یک شبکه وایرلس امن و پایدار را به سرعت راه اندازی کند. بدون نیاز به هرگونه Lisence و هزینه اضافی مدیران شبکه می توانند از طریق یک رابط کاربری مبتنی بر وب نودهای کابلی و وایرلس شبکه را نظارت و مدیریت کنند. سوئیچ EWS7952FP می تواند تا 50 اکسس پوینت را مدیریت کرده و در چند ثانیه پیکربندی اکسس پوینتها را به سادگی فراهم کند.علاوه بر قابلیت های قدرتمند مدیریت وایرلس، EWS7952FP یک سوئیچ لایه 2 POE با امکانات کامل دارای 48 پورت یک گیگابیتی با پشتیبانی از Power Budget معادل 740 وات (اختصاص 15.4 وات برای تمام 48 پورت یا 30 وات بر روی 24 پورت) و قابلیت مدیریت POE ، به اندازه کافی برای راه اندازی اجزایی مثل دوربین های تحت شبکه، اکسس پوینت های11ac وایرلس و تلفنهای Video/VoIP قدرتمند است.

مشخصات فنی سوئیچ 48 پورت انجنیوس 7952 اف پی

– Manage and monitor up to 50 Wireless APs
– Comprehensive L2 Switch Features
– 48 Gigabit ports with IEEE802.3af/at PoE support
– Access Point Auto Discovery & Provisioning
– Access Point Cluster Management
– Topology View / Floor Plan View / Map View
– Intelligent AP Diagnostic & Troubleshooting
– Centralized Bulk AP Firmware Upgrade
– 4 SFP uplink slots for additional connectivity
– Internal Power Supply with 740w PoE Budget

سوئیچ 48 پورت انجنیوس

قیمت دستگاه سوئیچ ENGenius :

شما میتوانید به راحتی دستگاه سوئیچ را از سایت رای نگار با ارزان ترین قیمت و با بهترین برند موجود خریداری کنید برای اطلاع از قیمت های موجود میتوانید به سایت رای نگار مراجعه نموده به علت نوسان های قیمتی در بازار بهترین خرید را با ما تجربه نمایید و برای این کار فقط لازم است با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اینترنتی تجهیزات شبکه :

کمپانی انجیوس EnGenius با تولید انواع تجهیزات شبکه  با هدف گذاری در راستای رشد این فناوری یکی از نوآوران می باشد. امروزه تمامی محصولات این شرکت با استاندارد های کیفی بین الملل به مشتریان از طریق نمایندگی انجنیوس EnGenius Representation در سراسر جهان ارائه می شود . شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان رای نگار مشاوره رایگان در مورد محصول مورد نظر خود دریافت کنید . با استفاده از تکنسین های ما محصول را نصب و راه اندازی کنید همچنین تمام محصولات انجیوس دارای گارانتی اصالت کالا میباشند، با قیمت مناسب نسبت به رقبا محصول را دریافت کنید

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند