ذخیره ساز های سازمانی کیونپ

ذخیره ساز های حرفه ‌ای qnap

[vc_row full_width=”stretch_row” full_height=”yes” columns_placement=”stretch” equal_height=”yes” content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]ذخیره ساز کیونپ یک راه حلی است برای PACS که بر پایه ی QNAP NAS ساخته شده تا به وسیله ی آن بتوانید به تبادل تصاویر پزشکی از سرورهای PACS بپردازید. شما با استفاده از MediQPACS میتوانید از سیستم های زیر بکاپ گرفته و ذخیره سازی ایمن را انجام دهید:

  • سیستم های اطلاعات مراقبت پزشکی
  • سیستم های کتابخانه ای یکپارچه
  • سیستم های اطلاعات رادیولوژی

قیمت محصولات کیونپ

ذخیره سازهای تحت شبکه:

در حال حاضر به علت این که حجم انبوهی از اطلاعات در دست افراد وجود دارد نگهداری و ذخیره سازی این اطلاعات برای افراد به یک دغدغه مهم تبدیل شده است.  فکر کنید که تمام عکس ها و اطلاعات و فایل های مهمی که در اختیار دارید با یک اشتباه ساده از بین برود. این اشتباه میتواند از بین رفتن هارد اکسترنال به علت ضربه خوردن و یا هر اتفاق دیگری باشد. برای ذخیره سازی اطلاعات و اطمینان از اینکه این اطلاعات از بین نروند افراد معمولاً چند روش  را به کار می گیرند:

۱ : استفاده از هارد دیسک های اکسترنال

۲: پشتیبان گیری از فایل ها در چند کامپیوتر

۳: استفاده از فضای ابری

۴ : ذخیره سازهای تحت شبکه ( NAS)

ذخیره ساز کیونپفضای ابری چیست؟

به صورت ساده تعریفی که برای فضای ابری انجام می شود این است که فضایی برای ذخیره سازی مجازی است که می توانید به صورت رایگان یا با خرید اشتراک از آنها فایل ها و اطلاعات ارزشمندتان را بر روی آنها ذخیره کنید.

هر کدام یک از این راه های ذخیره سازی مزایا و معایبی دارند که در اینجا به اجمال مورد بررسی قرار می گیرد:

  • هارد دیسک ها می تواند به سادگی مورد صدمه قرار گیرند و  با ضربه خوردن از بین بروند.
  • پشتیبان گیری از فایل ها در چند کامپیوتر دردسر های زیادی دارد .
  • فضای ابری نیز معایبی را دارد از جمله این موارد می توان به حجم محدوده آن اشاره کرد و همچنین برای استفاده از این فضا معمولاً افراد باید ماهانه یا سالانه مبالغی را پرداخت کنند.
  • امنیت حافظه ابری یکی از مسائلی است که همواره باعث نگرانی کاربران می شود. البته فضای ابری معمولاً از تمام نقاط جهان در دسترس هستند .

به نظر می رسد که استفاده از ذخیره سازهای تحت شبکه امروزه مفید ترین راه برای پشتیبان گیری از اطلاعات باشند . استفاده از ذخیره سازهای تحت شبکه (NAS) حتی در سازمان ها برای اشتراک فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای دیگر این روش این است که احتمال از دست رفتن اطلاعات کاهش پیدا می‌کند و از هر جای دنیا و هر دستگاهی می‌توانیم به اطلاعات دست پیدا کنیم . ذخیره سازهای تحت شبکه به پیکربندی RAID را پشتیبانی می کند.

NAS چیست؟

NAS یا ذخیره ساز متصل به شبکه هستند که راهی برای ذخیره اطلاعات و بازیابی آن ها توسط کاربران در شبکه را فراهم می نماید. این ذخیره سازها از دستگاه های پیکربندی  RAID پشتیبانی می کنند و به همین علت سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات افزایش پیدا می کند . ذخیره سازهای متصل به شبکه که امکان اتصال به اینترنت را دارند می توانند یک فضای ابری را با حجم چندین برابر بیشتر در اختیار کاربران قرار دهند.

ذخیره ساز های حرفه ‌ای کیونپRAID چیست؟

آرایه افزاینده ای از دیسک های مستقل و مجزا است که در واقع تکنولوژی مجازی سازی داده ها را بر عهده دارد. راهکاری که با استفاده از چندین فضای ذخیره سازی احتمال از بین رفتن اطلاعات را کاهش می دهد و از یک تک دیسک قابل اطمینان تر است.

اما چه کسانی به ذخیره ساز های متصل به شبکه احتیاج دارند ؟

اکثراً این دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه در سازمانهای کوچک و متوسط برای اشتراک گذاری اطلاعات بین کارمندان شرکت به کار برده می شوند. اما مصرف کنندگان عادی نیز برای ذخیره سازی اطلاعات یا پشتیبان گیری از فایل های خود از از این دستگاه های ذخیره ساز متصل به شبکه استفاده می کنند. احتمالا تا به الان ضرورت وجود ذخیره ساز کیونپ را درک کرده اید.

کیونپ چیستدرباره شرکت کیونپ:

شرکت کیونپ یک شرکت تایوانی متخصص در لوازم ذخیره سازی متصل به شبکه است که برای ذخیره سازی، اشتراک گذاری،  پردازش و مباحث نظارت تصویری استفاده می شود.

شرکت کیونپ با ارائه محصولات متنوع از جمله دستگاه های ذخیره ساز متصل به شبکه  (NAS) همه افراد و بالاخص عکاسان و فیلمبرداران را  مورد هدف قرار داده است.

ذخیره ساز کیونپ شامل رده محصولات SOHO ,SMB ,INTERPRISE است.

از مدل های دیگر ذخیره سازهای متصل به شبکه کیونپ که در ایران عرضه شده اند می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • TS_1232XU_RP4G
  • TS_1263XU_RP4G
  • TS_431XEU
  • TS_EC2480U_E3_4GE_R2
  • TS_432XU_RP_2G

نمایندگی فروش محصولات QANP

نمایندگی فروش محصولات کیونپ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره ساز تحت شبکه در جهان شناخته شده و شما میتوانید سفارش خرید ذخیره ساز کیونپ با پشتیبانی و ضمانت محصول در شرکت راینگار دریافت نمایید. همین حالا برای سفارش محصولات خود اقدام کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند