ذخیره ساز اطلاعات

ذخیره سازی اطلاعات

[vc_row full_width=”stretch_row” full_height=”yes” columns_placement=”stretch” equal_height=”yes” content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]امروزه با مقوله ی پیشرفت روز افزون تکنولوژی مواجه هستیم و سیل بسیار زیادی از اطلاعات و داده هایی که هر روزه به سوی ما روانه می شوند و برای ذخیره سازی این حجم از اطلاعات به راه حلی مناسب نیازمندیم. ابتدا باید بتوانیم شرایط کنونی خود را به دقت بررسی کنیم و حجم داده هایی که با آن روبرو هستیم را تخمین بزنیم تا بر اساس آن به دنبال بهترین روش ذخیره سازی اطلاعات برویم و از پیش آمدهای دردسرساز و هزینه بر در راه ذخیره سازی اطلاعات جلوگیری کنیم.

در بسیاری از بیزینس های کوچک و کسب وکارهای محدود، افراد ذخیره سازی اطلاعات را با استفاده از ذخیره ساز هایی انجام میدهند که ظرفیت بسیار کمی دارند و در اغلب موارد دسترسی را به شبکه ها محدود می کنند و یا به منابع موردنظر متصل نمی شوند. در این کسب و کارها ترجیح داده می شود از نیروی انسانی بیشتری استفاده شود به جای آنکه از سرویس های ذخیره سازی اطلاعات قوی تری استفاده شود. این سرویس های محدود قیمتشان نسبت به عملکردشان بسیار پایین است و بیزینس را دچار مشکلاتی میکنند که برای رفع این مشکلات نیاز به صرف هزینه های زیادی می باشد.

ذخیره سازی اطلاعاتآشنایی با ذخیره ساز qnap

کیونپ QNAP یک شرکت تایوانی است که از بزرگ ترین ارائه کنندگان تجهیزات سرور و تمامی امور مرتبط با شبکه، ذخیره ساز های بسیار سریع و امن است. از ویژگی های پروداکت های این کمپانی میتوان به کیفیت بسیار بالای آنها اشاره کرد. کیونپ از ارائه کنندگان سرورهای ذخیره کننده تحت وب NAS ، ضبط کنندگان ویدیو تحت وب NVR و مالتیپل پلیر است. در این کمپانی از جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی ها جهت ذخیره سازی داده ها و اطلاعات با حجم بسیار بالا استفاده می شود که میتوان با استفاده از این محصولات تمامی امور مرتبط با سرویس و شبکه و داده ها را برطرف کرد. در واقع با استفاده از این سیستم میتوان تمامی نیازهای کاربر را رفع کرد. از یکپارچه سازی و اشتراک و انتقال داده ها گرفته تا مانیتورینگ.

به طور کل شعار این کمپانی فراهم کردن تجربه ای جدید و به یادماندنی در استفاده از تکنولوژی ها می باشد تا شما را با دنیای جدیدی از تجارب آشنا کند.

ذخیره ساز کیونپ چیست؟

کیونپ یکی از واحدهای ذخیره سازی است که تحت شبکه سیستم عامل های لینوکس انجام می شود. این ذخیره سازها بخاطر عملکرد بسیار بالا و برتری که دارند شناخته می شوند و در شرایط فعلی دارای قیمت بسیار نوسانی در بازار هستند. ذخیره سازهای کیونپ دارای ویژگی های بسیار و قابلیت های از جمله به روز رسانی و آپدیت هستند و دارای پردازنده ای با چند هسته هستند که سرعت پردازش اطلاعات را چندین برابر میکند. ذخیره ساز کیونپ در سیستم عامل آپدیت لینوکس ارائه می شود و میتواند فایل هایی با کیفیت 1080 و الترا HD را نیز پخش کند و حتی در مواردی به عنوان پلیر از این ذخیره ساز های اطلاعات استفاده کرد.

سرور ذخیره سازی اطلاعات

سرور NAS دارای اتصالات DISPLAY پورت است و همچنین خروجی HDMI نیز دارد. کمپانی کیونپ با توجه به اینکه کمپانی خارجی می باشد ولی عرضه ی محصولاتش به قیمت مناسب در بازار در میاید و در بین مشتریان بسیار محبوب و مطلوب است. ذخیره ساز کیونپ دارای Ux و گرافیک بسیار مطلوبی است که کاربران را بسیار راضی نگه میدارد. ذخیره ساز کیونپ دارای ویژگی های مطلوبی از جمله ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری با کیفیت است. این ذخیره ساز یک سرور فایل با سرعت بسیار بالا و در واقع یک سرور دانلود است که میتوان آن را به اندازه ی موردنظر خود گسترش داد.

ویژگی های ذخیره ساز کیونپ

ذخیره ساز کیونپ هر آنچه نیاز داشته باشید را در یک پکیج به شما ارائه می کند . میتوانید از تمامی محصولات کمپانی کیونپ استفاده کنید و تنها کافیست اینترنت فضای ابری شما متصل باشد چراکه این ذخیره ساز امکان دانلود و آپلود اطلاعات را به راحتی فراهم میکند.

یکی از ویژگی های کیونپ این است که میتواند باعث اتصال لینک های مالتیپل شود که علاوه بر حفظ سرعت باعث افزایش ظرفیت شبکه نیز می شوند. باید توجه داشته باشید که استفاده از تجمع لینک ها باعث  افزایش کارایی و بهینه کردن استفاده از منابع می شود و به دلیل سرعت بالایی که دارد میتواند در زمان صرفه جویی بسیار چشم گیری داشته باشد و توانایی عملیاتی را نیز افزایش بدهد.

از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی و ویژه ی ذخیره سازهای کیونپ این است که سرعت اتصال بسیار بالایی دارند. معمولا برای دیتا سنتر ها به سطوح بالایی از سرعت انتقال نیاز است که اترنت ها نیز قادر به ارائه ی این سرویس نیستند. در این میان با ظهور محصولات کیونپ یوزرهای کمپانی های مختلف میتوانند از آداپتور 10G برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. درواقع در محصولات کیونپ از تکنولوژی PCl-e استفاده شده است که سرعت انتقال داده ها را بسیار بالا میبرد و خود را جهت ذخیره سازی اطلاعات برای فردای جهان  تکنولوژی آماده کرده است.

انواع تجهیزات ذخیره سازی اطلاعاتآنتی ویروسهای کیونپ

یکی از ویژگی هایی که برای یوزرهای غیرحرفه ای  دارای اهمیت است این می باشد که به طور معمول کاربران غیر پروفشنال  برای ذخیره ی مدارک و اسناد و تصاویر محرمانه ی خانوادگی خود از کامپیوتر استفاده میکنند و میخواهند از امنیت این اسناد و تصاویر خصوصی اطمینان کامل داشته باشند تا بتوانند آنها را به صورت ایمن ذخیره کنند و امنیت داده ها امری بسیار لاجیکال است . دراین خصوص کمپانی کیونپ آنتی ویروس هایی را به نام CLAMAV در اختیار یوزرهایش به صورت رایگان قرار میدهد.

در محصولات کیونپ برای ذخیره سازی اطلاعات به صورت محرمانه جهت استفاده در اپلیکیشن های مخصوص سروری تحت عنوان سرور ویندوز Server ۲۰۰۸ R۲ Hyper-V طراحی شده است که توسط آن میتوان قابلیت پاسخگویی به تمامی موارد حرفه ای و فنی مایکروسافت را انجام داد.

راه های دسترسی به فایلهای ذخیره شده

یکی از راه هایی که برای دسترسی از راه دور به فایل ها یا اطلاعات در NAS وجود دارد ماژول وب دیسک است. زمانی که ماژول دیسک نصب شود میتوان اطلاعات و داده ها را  از راه دور آپلود و یا دانلود کرد وهمچنین به سازماندهی فولدرها و فایل ها پرداخت. به دلیل اینکه عملکرد این محصول از طریق وب است میتوان به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد و فایل ها را از راه دور مدیریت کرد.

ذخیره ساز اطلاعاتافزایش امنیت با کیونپ

یکی از تکنولوژی های مورد استفاده در کیونپ این است که کیونپ شما را به سرور iTunes وصل میکند. با وصل شدن به این سرور شما میتوانید انتخاب کنید که در بخش مدیای شما و فایل هایی که به اشتراک گذاشته اید چه افرادی میتوانند دسترسی داشته باشند و در واقع بعد امنیت را برای شما به طرز ویژه ای فراهم میکند.

یکی دیگر از محصولات کیونپ ، سرور تصویر Piczza است که ابزار بسیار قدرتمندی جهت به اشتراک گذاری فایل ها در از راه دور و به صورت لوکال است. این ابزار میتواند برای مدیران بسیار موثر واقع شود که هر کاربر در جایی که زندگی می کند و یا در حال کار است بتواند از اکانت چندگانه ای استفاده کند و آلبوم و گالری خود را مدیریت کند.

فروش محصولات کیونپ

محصولات کیونپ را میتوانید به راحتی در نمایندگی های داخل کشور پیدا کنید. این شرکت محصولات خود گارانتی میکند و بر اساس محصولی که خرید می کنید شما را با طیف متفاوتی از خدمات و گارانتی ها و خدمات پس از فروش روبرو می کند که کافیست کمی در ارتباط با محصولی که میخواهید خرید کنید تحقیق کنید و آشنا شوید سپس گارانتی ویژه محصول خود را دریافت کنید.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند