نحوه پشتیبان گیری در کیونپ

نحوه پشتیبان گیری در کیونپ

[vc_row full_width=”stretch_row” full_height=”yes” columns_placement=”stretch” equal_height=”yes” content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]مدت هاست که اطلاعات کامپیوتر ها در دستگاه های فیزیکی ذخیره می شود. با گذشت زمان دستگاه های ذخیره سازی پیچیده تر می شوند، به طوری که امروزه درایوهایی با ظرفیت چند ترابایت وجود دارد. با این حال، هر بار مقدار اطلاعاتی که ذخیره می شود، می تواند از این ظرفیت فراتر رود.

ذخیره سازی فایلها با کیونپسرورهای NAS

پشتیبان گیری از اطلاعات ممکن است مشکل ساز باشد، به همین دلیل سرورهای NAS محبوب شده اند. دستگاه های ذخیره سازی متصل در یک شبکه هستند که می توانند اطلاعات زیادی را میزبانی کنند.

یک گزینۀ بسیار محبوب برای تهیۀ نسخه پشتیبان QNAP (ارائه دهنده لوازم شبکه با کیفیت) است.

پشتیبان گیری QNAP

QNAP راه حل های جامعی برای تقریباً همه الزامات محافظت از داده ارائه می دهد. مجموعه ای از برنامه های کاربردی را کشف کنید تا به شما کمک کند از منابع مختلف پشتیبان تهیه کنید ، از جمله:

– Boxafe  پشتیبان گیری از Google Workspace (G Suite) / Microsoft 365 SaaS

– Hyper Data Protector  پشتیبان گیری از VMware vSphere / Microsoft Hyper-V VM

-Hybrid Backup Sync پشتیبان گیری QNAP NAS / سرور پرونده / macOS

– NetBak Replicatorپشتیبان گیری از ویندوز

عکس فوری – QNAP NAS protection / backup

مراحل پشتیبان گیری

– روش آسان برای پشتیبان گیری از QNAP به QNAP NAS : چگونه از QNAP در QNAP NAS پشتیبان تهیه کنیم؟

قبل از حل تردیدها و روش های پشتیبان گیری از QNAP در QNAP NAS، باید نحوه عملکرد این دستگاه را بفهمیم.

QNAP  (ارائه دهنده لوازم شبکه با کیفیت) یک مارک پیشرو در سرورهای ذخیره اطلاعات است که با سهولت استفاده، ظرفیت ذخیره سازی فایل های بزرگ را آسان می کند.

دسترسی سریع به داده ها از هر نقطه در جهان و دستگاه. این ویژگی با تولید NAS مشخص می شود، دستگاههایی که می توانند مقدار زیادی داده را از راه دور ذخیره کنند و همچنین کاملاً عملی به نظر می رسد زیرا می تواند از رایانه های مختلف پشتیبان تهیه کند.

بک آپ گیری و ریکاوری کیونپمزیت QNAP

مزیت بزرگی که QNAP ارائه می دهد سیستم عامل آن (QTS) است، که تمام دستگاه های شما را کاملاً سازگار کرده و از آنها نهایت استفاده را می برد. علاوه بر این، این سیستم عامل برنامه های چندرسانه ای را برای موسیقی، عکاسی، ویرایش ویدئو و رسانه های جریانی و سایر موارد ارائه می دهد. از این رو، QNAP گزینۀ بسیار جذابی برای کاربران و شرکت های متقاضی است که می خواهند اطمینان حاصل کنند که اطلاعاتشان همیشه فعال و محافظت می شود.

اهمیت QNAP در پشتیبان گیری QNAP

پشتیبان گیری از یک QNAP به QNAP دیگر ممکن است عجیب و اغراق آمیز به نظر برسد. زیرا تهیه پشتیبان از NAS در NAS دیگر، در یک کار خیلی معمول نیست.

با این حال، این ممکن است مفیدتر و مطمئن تر از آن باشد که فکر می کنید. در زیر به سه دلیل مهم برای انجام این روش اشاره شده است:

برای ایمن نگه داشتن همه داده ها در مورد NAS: QNAP NAS دستگاه هایی با کیفیت بالا هستند که طول عمر بسیار بالایی دارند و به آنها اجازه می دهد سالها مورد استفاده قرار گیرند. با این حال،

NAS یک دستگاه الکترونیکی است و با این وجود امروزه این فناوری توسعه یافته است، دستگاهی که برای کارکرد خود از برق استفاده می کند همیشه خطر خرابی دارد. بنابراین، به دلیل شوک الکتریکی، خطای پیکربندی یا حادثه ای که ممکن است روی NAS شما تأثیر بگذارد، ممکن است اطلاعات زیادی از بین برود و نسخه های پشتیبان از بین بروند.

مزایای پشتیان گیری از QNAP به QNAP

تهیه پشتیبان از QNAP به QNAP به شما این امنیت را می دهد که اطلاعات شما بدون وابستگی به یک دستگاه ایمن و همزمان باشد.

این می تواند همه پرونده ها را از تصاویر پشتیبان بازگرداند؛ این واقعیت که اطلاعات شما در دو QNAP NAS ذخیره می شود، مزیت بزرگی را به شما می دهد که از طریق تصاویر پشتیبان، می توانید تمام پرونده های خود را به روشی بسیار سریع و عملی بازیابی کنید. با استفاده از برنامۀ پشتیبان گیری بومی سیستم عامل QNAP، شما به سادگی باید پیکربندی مربوطه را انجام دهید و با چند کلیک قادر به انجام این کار هستید که شما را از بسیاری از نگرانی ها دور می کند.

قابلیت backup و بازگردانی اطلاعات در کیونپبرای به اشتراک گذاشتن پرونده ها؛ به لطف سیستم عامل  QNAP (QTS) و برنامه راه دور آن، امکان اشتراک فایل ها بین NAS QNAP را خواهید داشت. به این ترتیب تمام اطلاعات شما نمی تواند ایمن تر باشد و اگر کافی نبود، به سایر عملکردهایی که به شما امکان می دهد سازماندهی، ترتیب و اطلاعات خود را بر اساس نیاز و سلیقه خود رتبه بندی کنید.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، اهمیت QNAP برای پشتیبان گیری QNAP ایده و رویه بسیار مفیدی است. اگرچه ممکن است به نظر یک سرمایه گذاری سنگین بیاید که برای داشتن این مزیت باید انجام شود ،این هزینه ای است که نه تنها در افزایش قریب الوقوع امنیت و محافظت از اطلاعات شما منعکس خواهد شد ، بلکه شما قادر خواهید بود آن را به راحتی به اشتراک بگذارید و از تصاویر پشتیبان بازیابی کنید.

امروزه پشتیبان گیری از اطلاعات مترادف با امنیت و آرامش خاطر است و داشتن دستگاهی مانند QNAP NAS امری قابل اعتماد است. از طرف دیگر ، شما همیشه باید از وقایع پیش بینی نشده اجتناب کنید و داشتن دو QNAP NAS برای تهیه نسخه پشتیبان بین آنها، احتمال از دست رفتن اطلاعات را تا حد زیادی کاهش می دهد.

نرم افزار AOMEI Backupper

اگرچه QNAP Hybrid Backup Sync کاملاً مفید است، اما داشتن نرم افزار AOMEI Backupper بیانگر سادگی است و از آنجا که برنامه ای است که برای ویندوز ساخته شده است، شما قادر خواهید بود از QNAP به QNAP پشتیبان تهیه کنید بدون اینکه با سیستم عامل دیگری سروکار داشته باشید.

پشتیبان گیری کیونپبا B2 و QNAP Hybrid Backup Sync چه کاری می توانید انجام دهید؟

برنامه Hybrid Backup Sync کنترل کامل بر آنچه که تا B2 پشتیبان تهیه می شود را برای شما فراهم می کند. می توانید در ابر به میزان کم و یا هر اندازه که می خواهید همگام سازی کنید. در اینجا چند نمونه عملی از آنچه می توانید با همكاری Hybrid Backup Sync و B2 انجام دهید آورده شده است.

1 – محتوای کل QNAP خود را با Cloud همگام سازی کنید

QNAP NAS از تحمل خطای بسیار خوبی برخوردار است، حتی در صورت خرابی واحدهای درایو منفی نیز می تواند به کار خود ادامه دهد. اما هیچ چیز در زندگی بی خطر نیست. هزینۀ آماده شدن در صورت بروز یک فاجعه هزینه دارد. اگر از استراتژی پشتیبان گیری 3-2-1 ما پیروی می کنید.

شما می دانید که چقدر مهم است که مطمئن شوید یک نسخه از پرونده های خود را در فضای ابری دارید.

2 – مهمترین پرونده های رسانه ای خود را همگام سازی کنید

از QNAP خود برای ذخیره فیلم، موسیقی و عکس استفاده می کنید؟ شما برای جمع آوری این پرونده های رسانه ای، زمان، پول و تلاش ناگفته ای صرف کرده اید.

بنابراین مطمئن شوید که آنها با Hybrid Backup Sync و B2 با ابر و امنیت همگام سازی شده اند.

3 – پشتیبان گیری از ماشین زمان و سایر نسخه های پشتیبان محلی

نرم افزار Apple’s Time Machine با پشتیبان گیری محلی قابل اطمینان به کاربران Mac ارائه می دهد و بسیاری از مشتریان ما برای اطمینان از ایمن بودن داده های آنها، اولین قدم مهم را برای تهیه آن در اختیار شما قرار می دهند.

QNAP NAS را قادر می سازد به عنوان یک پشتیبان مبتنی بر شبکه Time Machine عمل کند. آن فایل های Time Machine را می توان با cloud همگام سازی کرد، بنابراین در صورت خرابی مهم می توانید از فایل های Time Machine برای بازیابی اطمینان حاصل کنید.

اگر از ویندوز یا لینوکس استفاده می کنید، می توانید QNAP NAS را به عنوان مقصد پشتیبان گیری از داده های محلی Windows یا Linux پیکربندی کنید. که به نوبه خود، می تواند از NAS با ابر همگام شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_cta h2=”همچنین بخوانید:” txt_align=”right” color=”pink”]راهکار کیونپ برای نظارت تصویری

آشنایی با ذخیره ساز حرفه ای کیونپ

آشنایی با سرور hp

همه چیز درباره ی تجهیزات شبکه و وایرلس[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند